مطمئناً از سال 2020 به عنوان annus horribilis در بازار ملی خودرو و فراتر از آن یاد می شود. سالی که مشخصه انتخاب ایتالیایی ها در چرخ است ، قطعاً به دلیل مشوق های دوره گذشته. اما قطعاً از اهمیت و ارزش برق رسانی آگاه تریم.

بازار در ایتالیا چگونه تغییر کرده است

درصد اتومبیل های بنزینی و دیزلی به شدت کاهش یافته است ، تا حدی که در عرض یک سال از کل سهم 84.3٪ به 70.6٪ رسیده است. در مجموع نزدیک به پانزده امتیاز در جبهه برقی فروخته می شود.

ما هنوز از دور 100٪ الکتریکی فاصله داریم ، اما تمایل به آزمایش پویایی یک ماشین الکتریکی به یک قطعیت تبدیل شده است. کل سهم جلو هیبریدی (MHEV ، HEV و PHEV) به 18 درصد رسید و جبهه کاملا الکتریکی به 2.3 درصد افزایش یافت. منابع تغذیه جایگزین مانند LPG و متان در از دست دادن ، اما نسبتاً پایدار هستند.

کلاسیک بزرگ در مشکل

در سال همه گیر ، موتورهای سنتی قیمت آن را پرداخت کردند. رقم سالانه کاملاً مثالی از جهت گیری است. در سال 2019 ، 853،814 خودروی بنزینی ثبت شده است ، در حالی که در سال 2020 ، 523،140 مورد ثبت شده است. اگرچه برای اهداف مالیاتی و ثبت نامی برابر با هیبریدهای کامل است ، اما در واقع هیچ پویایی را در مقایسه با اتومبیل های بنزینی تغییر نمی دهد ، که اولین گام به سمت برق را تسهیل می کند.

فیات پاندا اسپورت (2020)

فیات پاندا در رتبه بندی کلی همچنان پرفروش ترین در ایتالیا است

ظاهرا اتومبیل های دیزلی نیز هزینه این کار را پرداخت کرده اند. چیزی که جدا از اینکه باعث شرم گذشته دیزلگیت شده است ، مدتی است که در قلب ایتالیایی ها نفوذ نکرده است. ترس از اینكه درگیر احكام ولخرجی شهرداری شوند كه آنها را به عنوان آلاینده های سریالی تعریف می كند. در واقع ، ثبت نام برای سال 2020 به 461،274 واحد در مقایسه با 771،731 در سال 2019 کاهش یافته است.

New Jeep Compass (2020)

قطب نما جیپ

با هیبریدها ادامه دهید

علاوه بر مشوق های دولتی ، احتمالاً آگاهی جدید ایتالیایی به افزایش سهم اتومبیل های برقی کمک کرده است. اما مهمتر از همه ظهور فن آوری ترکیبی نرم است. هیبرید سبک در واقع مهمترین قسمت این بخش از بازار است ، زیرا مدلهای تویوتا (ردیف اول یاریس) درست است که سهم هیبریدهای کامل را شارژ کند (واقعی). در هر دو مورد ، اینها فناوری هایی با استفاده فوری هستند که شامل چه کسی می داند چه مهارت هایی از طرف راننده نیست. تا جایی که تعداد ثبت نام ها تقریباً دو برابر شده است. در سال 2019 ، 110،024 اتومبیل هیبریدی (MHEV و HEV) و در سال 2020 – 223،321 فروخته شده است.

5 اتومبیل هیبریدی پرفروش (MHEV + HEV) در سال 2020 در ایتالیا
فیات پاندا 34 344
تویوتا یاریس 23 072
فورد پوما 17،148 هفتم شایع ترین
فیات 500 15،916 th رایج ترین
لانچیا یپسیلون 14385

پرش هیبریدی جرثقیل

در یک فضای عدم اطمینان مانند شرایط سال 2020 ، هیبریدهای پلاگین یک گام به جلو برداشته اند. انتقال از 0.3٪ از سهم بازار به 2. فقط در دسامبر 2020 این جهش حتی بیشتر بود. از 0.5 درصد در ماه مشابه سال 2019 ، به 5.3 درصد رسیده است. مانند سایر انواع منبع تغذیه ، اتومبیل های با دامنه جمع و جورتر همیشه غالب هستند.

تست رنو Captur E-Tech (2020)

پلاگین هیبریدی رنو Captur

برقی که دوست دارید

در جو عدم اطمینان مانند امسال ، برق آن را تضمین می کند. اتومبیل های مجهز به باتری دیگر سیندرلا در بازار نیستند ، اگرچه هنوز سرعت نفوذ بسیار کمی دارند. همچنین در این حالت ، اعداد تفسیر صحیح را ارائه می دهند. از آنجا که اگر در سال 2019 ثبت نام در 10،557 واحد متوقف شده بود ، در سال 2020 به 32538 رسید. نرخ رشد چشمگیر است ، فقط به ماه دسامبر اشاره دارد که از 0.6 در سال 2019 افزایش یافته است. در حالی که کل سهم سالانه از 0.5 به 2.3 درصد رسیده است.

گزینه ها

LPG و متان نمی توانند از بین بروند. رژیم های غذایی جایگزین که بطور کلی دوام دارند. اگرچه آنها چندین واحد را در جاده رها کردند اما در مورد اتومبیل های بنزینی و دیزلی واکنش یکسانی نداشتند. LPG از 136،804 واحد به 94،260 افزایش یافت. در حالی که متان از 38،622 وسیله نقلیه به 31،613.

به طور خاص ، در حالت دوم ، با وجود کاهش حجم ، میزان مرجع اندکی (2.3٪) افزایش یافت. به استثنای پاندا (که در LPG نیز موجود است) ، جهان متان از اختیارات گروه فولکس واگن است.

5 خودرو پرفروش LPG در سال 2020 در ایتالیا
داچیا داستر 14153 ام شایع ترین
داچیا ساندرو 13 530
فیات پاندا 10 608
رنو کپتور 10354 ام شایع ترین
لانچیا یپسیلون 8 768

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *